fixa trixa

Igår blev garderobsdörarna i hallen klädda i tyg. Riktigt bra resultat, jag blev väldigt nöjd. Skönt att få bort lite furu till :)
Inte så mycket kvar nu eller ja iallfall stor skillnad mot när vi flyttade in. Lsd-toan har fått vit dörr nu och nytt trycke och behör. Blir stor skillnad, nu ska dörrarna i halen bli vita resten oxå, jag håller på med nästa nu.
Så ska ena garderoben målas  innuti och has öppen tänkte jag. Så ska dörren till städskåpet fixas.
Och ett par foder har hunnit bli vita i gillestugan oxå. Nu gäller det bara att välja kulör till väggarna där oxå. Sen när vi fixat hall o gillestuga tror jag vi ska ligga lite lågt ett tag... tror jag...bara göra lite småsaker kanske.
Nåja...
Ska på gym imorgon...gulp, varning för hjärtattack!!
Så hoppas jag på fika hos Maria o Viktor on eller to.
Fredag blir det fest med jobbet och på lördag kräftfiske tror jag...
Nu blir det fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback