magknip, snor och äntligen besked

Efter 3 dagars magsjuka börjar jag nu att få en stabil mage igen...
För första gången i mitt liv fick jag kasta mig ur bilen i måndags morse o spy vid vägkanten, oxå en upplevelse:)
Idag gick jag till jobbet med bomullsskalle, halsont och täppt.... Det ena efter det endra....

Jag har lyckats med bedriften att glömma plånboken i bilen så den åkte lungt o fint i handsfacket ner till växjö. Känns mysko att inte ha ett enda korvöre på några dagar. Trodde jag skulle vaccinera mig för resan idag, men utan pengar och legitimation gick det ju inte vidare... klantig man är...

Så var det då klart iallafall, 4 dec blir jag sambo. 2 pers o 2 katter i min gigantiska våning:)
Bye bye SJ!!!!

Tur att det är fredag imorron, behöver vila mig efter en dags arbete ;)
(är faktiskt rätt slut)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback