knepigt

jag är sjuk..
konstigt...
Jag är inte en sån som är sjuk...
Skulle jag inte vara fullt frisk helt plötsligt?
Jobbigt att ta in... men men    bara att acceptera nu. Svårt men ändå skönt med diagnos...
Medicin och sjukgymnastik resten av livet...är det så det ska se ut nu....
Och varför berättar folk omkring för mig om människor med sjukdomen som får genomgå operationer, andra i rullstol.... Jag vill inte höra.....
Å andra sidan berättas det om dem som har normala liv oxå...
Vi får se...väntar på ny remiss nu till sjukgymnast på sjukhuset....
Men men, biter man bara ihop och gör det man blir tillsagd så tror jag att det inte ska bli värre än så här... Den inställningen måste man ha....
Värk har jag levt med länge, det ska jag väl klara i fortsättningen med.

Nä nu är det fredag och snart skön ledighet...
Dessutom fika strax :)

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback