nu är det bevisat

jag har verkligen blivit gammal....
Vi hade tjejfest igår (låter larvigt men är kul). Hade jättetrevligt hemma hos Maria. Vin, öl, mat och goda vänner.Det diskuterades livligt som alltid, denna gången om allt mellan gamla tonårsdagböcker till grillad kyckling.
Sen skulle några av oss gå på krog hade vi bestämt.
ok. vi slirade iväd i snön och ställde oss i kö. Efter kön ville vi mer än gärna betala 100 kr bara för att komma in. Härligt!
Redan i kön tyckte jag att folk såg väldigt unga ut, men men det är nog bara de som står här runt oss just intalade jag mig.
hmmm det var nog inte riktigt så.
Kände mig lite tjock, svettig och gammal bland pinglorna trots min alldeles nya inköpta H&M-kavaj =)
Dessutom gillar jag inte direkt att dansa. Lite plikttroget svängde jag lite på min kropp iallafall för att inte verka tråkig men till sist var det för segt och vi gled hem.....
Eller ja vi gled in på en pizzeria helt oplanerat först. Där svullade vi i oss pizza och spädde på 30-års fläsket lite till.

Nä gärna fest men mycket hellre med människor man tycker om och på ställen där man inte behöver betala bara för att få göra av med mer pengar på att köpa alkohol.
Nä nästa gång tar jag med mig min systemetpåse hem till någon och festar med mina vänner till tidiga morgontimmar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback