3 veckor till semestern

Känns lååååångt.
Skulle vilja vara ledig nu. Har aldrig längtat så efter semester som nu tror jag, Är inne i en allvarlig period av jobbuttråkning
Tur att det bara är 4 dagarsvecka nästa iallafall.

I går var vi på Björnstugan o kollade matchen, riktigt trevligt, blir ju ofta det i goda vänners lag. Dessutom gick mitt resultat in som jag tippat på jobbet så jag får vinster med mig hem idag, inte fel det.

Åker till Växjö i em, ska köra, kommer bli segt. Hoppas bara att det inte är jättemycket trafik runt Motala eftersom det är Vätternrundan i helgen.

Så är jag riktigt sugen på en tatuering till, hittade en cool drake igår, kanske kan va nåt :)
Får se vad det blir och var, inte bestämt alls.

Fika strax, hungrig som en varg (ovanligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback