Äntligen

är dagen här som jag aldrig trodde skulle infinna sig. -Sista arbetsdagen innan semestern!!
De senaste veckorna har varit en enda lång lång transportsträvka och sen i tisdaggs har jag varje dag fått för mig flera gånger att det är fredag men nu är det verkligen det.

Det bästa av allt är nog att slippa måndagsmorgontåget ett tag. Vare sig man åker iväg eller blir frånåkt så är det otroligt skön att slippa det.

Hoppas på en riktigt bra och skön och kul semester nu, inte jättemycket på planerna, blir ett antal besök hos släkt o familj och förhoppningsvis trevliga dagar med vänner också.

För alla blev inte semestern riktigt som planerat dock..
Nu är det ett sånt där tillfälle igen när det sker saker man inte kan rå över... Hoppas verkligen allt löser sig till det bästa möjliga nu.

Jag är helt oförmögen att jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback