då var det igång igen då

orkade inte riktigt med värken längre så efter mycket om och men så tog jag mig iväg till läkaren.
Höll inte på att få komma dit överhuvudtaget för den vidriga sköterskan i telefonen. pust.

Nu är det alltså dags för utredning igen, vilket är bra. Skönt som tusan att han inte bara skickade mig vidare till sjukgymnast och sen släppte det. Nu har det tagits prover för att utesluta alltmöjligt, typ reumatiska sjukdomar osv.
Så har jag fått remiss till röntgen för att kolla upp det hela igen. Och så tabletter not värken.
Sååå skönt med en läkare som tar det på allvar o inte bara slussar vidare.
Hoppas att vi kan få fram nåt nu då men jag tvivlar.
Förmodligen blir det samma visa igen att de inte hittar något och att jag får otäcka övningar av nån sjulgymnast igen som bara gör ont.
men men vi får väl se, har iallafall kommit nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback