julbubbel

andra advent, jul i antågande...
Detta innebär julfest med jobbet. Varje år (så länge jag varit anställd) har detta betytt att vi går på Hjalmar (innovativt verkigen)
I år lyckades mönstret brytas och vi hade en mycket trevlig kväll med champagneprovning bla.
I början berättade kvinnan som höll i det hela att champagne snabbt stiger en år huvudet.....-visst tänkte jag det är nog ingen fara med det. Dagen efter insåg jag att det kanske låg en del i det trots allt hmmm. Upplevde en mycket MYCKET seg lördagsförmiddag. Och minnena av kvällen var allt lite suddiga.
Nåja 500 kronors champagne dricker man inte så ofta....


Har precis haft adventsfika här, en bunt vänner, några flaskor glögg, lussebullar o kakor. Trevligt. Man träffas alldeles för sällan!

Förra gången jag var inne och skrev dök en mysko melodi upp i huvudet, och nu är den där igen... 
"Om bananer hade mun och hade tunga, skulle du få höra små bananer sjunga..."
Jösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback