Då var det min tur då

Sist ut i raden av 30-åringar bland kompisarna då...
Idag är det min tur. Känns precis som vanligt. Kom inte och prata om någon tantålder nu brae.... grrrrr :)

Jobbar nog bara halvdag idag, ska åka hem och laga mat och fixa lite inför släkten som dyker upp ikväll.
Tänkte jag skulle försöka inpa lite på mormor iår. Jag ska laga mat, gör egen efterätt. har minsann bakat lussekatter och nötkakor. Så har jag en burk hemmalagade kakor dessuton från Peppes mormor.
Det borde väl duga tycker jag:)

Ska ge mormor caiprinha (hur det nu stavas, kan aldrig lära mig). Då kommer hon bli glad. Och lite dragen på en klunk :)

Fint med vinter och snö oxå är det!

på återseende.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback