jaha ja


Lite trist väder nu så vad gör man?
Idag åkte vi på liten shoppingrundtur. Jag handlade mig lite nya träningskläder på stadium outlet-butiken i stan.
Träningen gär det däremot sämre med. Idag har kroppen strejkat så det kan jag inte göra så mycket åt tyvärr. Hoppas det går över så jag kan komma ut en runda imorgon.

Inhandlade oxå 4 nya böcker, ska försöka läsa lite mer nu på semestern än jag brukar, har redan läst en bok o det är bra för att var jag som just på semestern brukar läsa minst på hela året av nån anledning.

På torsdag bär det av mot falkenberg. Hoppas att vi kan få någon dag sol o strandläge iallafall.
I vilket fall som helst ska det bli jättetrevligt att spendera 4 dagar ihop med vännerna.

Just nu är vi inne i ett Harry Potter-stim :) Kollar  nu andra filmen av 3 som vi hyrde.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback