Frankrike

Jaha ja då var man tillbaka efter årets studieresa i Frankrike. 2 nätter i Lyon, en dagstur till Marseille och så Firminy en sväng och så vidare till klostret La Tourette. Klostret var verkligen en upplevelse med sina vinklar, vrår och ljusinsläpp. Sova i en liten kall cell helt i betong är ju oxå rätt speciellt:) Så dracks det vin, lektes lek och sjöngs i kyrkan mitt i becksvarta natten oxå hehe.. Skönt att vata hemma igen i allafall efter några riktigt intensiva dagar... Har sett massa byggnader och har fått en liten ny bild av Le Corbusier som jag inte hade innan. Trött är jag idag, sov 3 timar igår natt eftersom vi kom hem vid 2 på natten. Gårdagen gick rätt bra men är lite segare idag...

Kommentarer
Postat av: Malin

Sova på betonggolv låter ju häftigt!! Men lite hårt :) Sång, vin o lekar i en kyrka mitt i natten låter ju lite suspekt...men kul!! Åh vad trevligt med en sådan tripp, inte alls avis ;)

Postat av: guldmulten

riktigt så illa var det inte, det fanns säng i cellen =)

2008-10-01 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback