Tiden går

länge sen jag skrev nu men så är det ju semester oxå :)

hmm vad har vi gjort de senaste veckorna då....

Jag sågade ner 2 av  jättetujorna på framsidan....HURRA! Slet som en galning gjorde jag och svetten lackade men bort kom de med hjälp av en ohyggligt seg fogsvans haha! Nu är det bara de elendiga stubbarna som ska grävas bort oxå.... pju.

Så har det varit möhippa i Götet, trevligt trevligt och så har vi varit i Sthlm och kollar DN-galan. Riktigt roligt det!
Sen blev det ett par dagar i husvagnen med Lena, höll på att smälta bort, mycket trevligt dock, fick besök av en kompis till Lena samt svahnarna.
Så idag kom vi hem efter ölandsvistelsen. Har haft det ohyggligt bra, strålande väder och trevligt sällskap och för första gången slogs jag av hur fantastiskt  fantastiskt fint det är på öland. Kolla bilderna bara....

lite tråkigt infospäckat inlägg! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina foton!! Vackert! Hoppas ni har det skönt på semestern, själv började jag jobba idag...men känns helt ok. Kram!

2008-08-04 @ 18:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback