Då var det tajm...

...för den där klassfesten då.
På lördag ska man falla in i det gamla beteendemönstret från högstadiet:)
Undrar just hur kvällen blir
Hoppas det blir kul och blir det inte det så är det väl inte mer med det, då har man iallafall testat :)

I natt sov jag typ ingenting. Otroligt irriterande. Lade ifrån mig boken vid 12-snåret o när klockan var nästan 1 hade jag fortfarande inte somnat. Resten av natten valde jag att vakna ungefär i gång i halvtimman och befinna mig nånstans emellan dröm o verklighet. Jösses vilka konstiga "tankar" man kan ha då. Pju
Än så länge är jag dock inte speciellt trött.
Tror jag funkar tvärtom på nåt vis:) Ofta är jag inte särsklilt trött dagen efter jag sovit för lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback