Vilken vecka!

Inget var som vanligt förra veckan.
Det började med att storasyster fick stifta bekantskap med akuten. Flera timmar senare, mitt i natten kom hon hem igen, helt slut. Stackarn. Problemet avhjälpt men kunde såklart inte gå till dagis dagen efter.
Lite vab alltså igen min sista vecka :)
Japp för jag har rensat och slängt och avslutat min anställning. Kramat kollegor och lämnat in nyckel och telefon.
Storasystern var med mig sista dagen på jobbet.
Lillasystern har också slutat och kommer börja på nytt ställe efter sommaren precis som jag. 
Jag råkade oxå köpa ett teakbord för 1:- :)
Första semesterdagen spenderade vi i stugan. Jag klämde lillasysterns finger när jag fyllde upp vagnen. Det gjorde såklart fruktansvärt ont. Har aldrig hört henne skrika så, storsyrran blev jätterädd och ledsen, mormorn uppstressad och jag försökte behålla lugnet. Ska tilläggas att vi var i butik i Motala när det hela hände. Dessutom irriterande okänd gubbe som la sig i och försökte skoja med en superledsen liten tjej... Den dagen slutade dessutom med mysko magåkomma och fruktansvärt illamående för mig huuu. 
Fick en normaldag med trevlig grill hos vänner.
Dagen efter kräktes storasystern i bilen. Blev inget mer sen, skumt...
Så slutade veckan med att jag fick ha ihjäl en fågel som katten skadat svårt. Fy fasen, har inte gjort det innan.
Nä lite lugnare vecka nu tack :)
Har varit utan telefon några dagar och insett hur sjukt beroende jag är, hemskt.
Nu har jag iallafall kontakt med världen i bloggen igen.
Och nu har 6 veckors ledighet börjat innan nya utmaningar tar vid...
Imorgon blir det frissan äntligen så man blir lite snajsig på semestern :)

.


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vilken vecka! Vad hände med storasyster? Hoppas ni får en fin semester nu! På söndag drar vi till ön :)

2015-07-09 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback