Ny säng


Lilltjejen har ju blivit stor och nu fått egen riktig säng :)
Eftersom spjälsängen snart skall användas av miniskrutt så var det tajm att ge Klara en ordentlig säng. Som vanligt bar det av till IKEA, lite trist att alla K:s möbler kommer därifrån men priserna är ju tveklöst bäst.
En juniorsäng typ Sundvik fick det bli, samma serie som hennes bord och stolar. "Fin säng" säger K när hon ligger i den:)
Funderar lite på hur man skulle kunna piffa till den och bli lite roligare, men har inte kommit fram till nåt bra än. Vi får se om jag lurar ut nåt bra eller om den kommer få vara bara vit.
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Sara

Med en färgpyts tänker jag mig. Knallgult är ju SÅ fint! Inbillar mig att jag ska börja handla begagnade möbler och måla i glada färger :-)

2013-02-28 @ 10:38:38
Postat av: Maria

Ikea är ju billigast, det är sant. Men dom har även ofta den snyggaste designen tycker jag iaf! Så billigt och snyggt är ju inte en så dum kombo :)

2013-03-01 @ 19:50:28
Postat av: Malin

Ikea är inte fel alls. Speciellt inte till barnrummet. Behövs inga dyra designmöbler där :)
Själv gillar jag ju vitt, men som Sara säger i nån knallig färg blir säkert bra det med. Du får fråga Klara ;)

2013-03-05 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback