Tufft idag

Idag var det riktigt jobbigt att cykla med Klara till dagis. Kände innan jag ens gått ur sängen imorse att kroppen inte var bra.
Det högg i ryggen och i skinkan. Visste direkt att benet inte skulle funka ordentligt. Stapplade upp och trodde först inte det skulle gå att ta sig iväg alls men någon timme senare var vi på väg ändå. Jag har varit väldigt förskonad från mina kroppsproblem under graviditeten så jag ska verkligen inte klaga. Är bara lite otäckt att cykla med en mini i magen och Klara där bak när jag inte vet ifall det när som helst hugger till så jag inte kan kontrollera kroppen. Vore ju hemskt om vi skulle trilla. Jag klarar mig alltid men de två små vill man ju inte skada.
Nåja det gick bra iallafall och jag bet ihop hårt och trampade på. På vägen hem började det göra ont i magen rätt rejält och jag tog mig in och gled ner i soffan. Blir nog en lugn dag idag minsann, magvärken släppte rätt fort, var säkert nån spänningsgrej.
Nu har jag gnällt lite :) nu ska jag snart försöka få fart på kroppen igen, stretcha lite och vara så glad o nöjd över att det är så länge sen jag hade sån här smärta så förhoppningsvis är det långt till nästa gång :)
Ha en fin solig vårdag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj då, låter som en tuff dag. Du är alltid så tapper när kroppen bråkar. Styrkekramar!

Här är det öroninflamation och sprucken trumhinna som gjort min dag, oj så ont det gör...

Svar: Nja vet inte om jag är så tapper direkt, men jag tror verkligen på att en positiv inställning kan göra under så jag försöker iallafall :)Men jag gnäller allt och beklagar mig oxå :)
guldmulten

2013-04-26 @ 00:26:24
Postat av: Gabriella

Med örat alltså :)

2013-04-26 @ 00:32:50
Postat av: Malin

Ibland får man gnälla lite :)
Tur att du varit förskonad under graviditeten. Hoppas det inte kommer tillbaka nu. Räcker ju att vara gravid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback