o så festivalen...


Måste väl kommentera melodifestivalen oxå...
Ja tyckte det var rätt som vann. Höll på henne och började ju undra när jury-grupperna röstade som krattor.
Tycker lite synd om Molly, hon borde fått lite mer poäng ändå. Tycker hennes ballad är bättre än bröst-kvinnans iallafall. Lite tråkigt med ballader över huvud taget men men.
Börjar bli tjatigt med alla Idol-artister oxå...de är överallt, överallt...pju!
Totalt sett var det väl en rätt bra final ändå tycker jag. Ok låtar allihopa egentligen
Vi kan ju skicka vad som helst för vi verkar ju inte få några röster iallafall som det varit de senaste åren.
Men Petra Mede... nja nä jag vet inte jag...

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej, Petra Mede kan jag inte med. Fattar inte vad som är så bra med "Snälla, snälla", det är de enda ord jag hör när jag lyssnar på låten. Tyckte också att det var rätt låt som vann, men Molly kunde fått komma före Sofia.

Postat av: Linda

Tyckte även att Måns Zelmerlöv var bra, men den låter funkar nog tyvärr inte i Östeuropa.

2009-03-17 @ 08:48:52
URL: http://www.123minsida.se/lindassida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback