gardiner, målning och rasering :)

I helgen var det en del hemmapyssel.
I lördags målades gillestugefönstren... typ 4 gånger....pust!
Så sydde jag nya köksgardiner. Flyttade upp gardinfästena nästan mot taket. Och vilken skillnad det blir!! Trodde inte det skulle göra så mycket men det kändes direkt som om hela köket hade högre takhöjd. Perfekt!

På kvällen var det spel, fotboll och tacopaj. Mycket trevligt. Var dock trevligare at sitta i köket o snacka än att se andra halvlek :)

Igår var det fönstren i gästrummets tur att få sig en omgång och så började jag riva garderoberna i lillrummet.... Eller nja jag försökte iallafall men det gick inge vidare, sitter som berg! pju!
Försökte riva från badrumssidan istället. Fick ner plasttapeten men har inte tagit ner väggen än, får se om jag gör nåt åt det idag.

Nu jobba... :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fint det blivit här inne. Snygg bakgrund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback