vovve

Finns hund på jobbet idag. Trevligt.
Hade dock verkligen glömt hur mycket hundar luktar...för det gör de verkligen...
Peppe vill verkligen ha en hund och jag har väl nästan gått med på det ifall det skulle funka med jobbsituationen, vilket det ju inte gör idag. Får väl se imorgon kanske :)
Nåja nu blev jag lite skeptisk igen när jag fick dregel på byxorna...hmmm men visst är de mysiga...

Katter luktar faktiskt ingening. Ja lådan då men inte själva katten. Man behöver inte följa med dem när de ska kissa...de klarar sig ensamma i större utsträckning...de äter mindre:)...osv osv
Hmm
Jag undrar om Håkan känner sig ensam nu. Han har nu blivit lite av en blandning av en bebis och en hund.
Han följer med mig överallt, ännu mer än innan, och på nätterna ligger han som en bebis mittemellan oss och ofta med huvudet på min arm. Tittar man på tv sitter han i knät eller ligger brevid tätt tätt intill...
Sällskaplig har han ju alltid varit men nu är det mer än nånsin...

En timma till lunch nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback