ibland

Ibland händer det att allt runtomkring känns så otroligt oviktigt

Ibland händer saker som man inte tror kan hända.

Ibland händer det att allt omkring bara bleknar och man funderar över vad som är viktigt i livet och inte.

Ibland händer det saker som man önskar man kunde rå över.

Ibland är allt så orättvist.

Idag är en sådan dag.

Om jag bara visste vad jag skulle göra

Om jag bara kunde hjälpa till

Om jag bara kunde förstå vilken sorg och smärta det måste vara

Om jag bara kunde lindra smärtan på något vis

Men jag kan inte, ingen kan det…

De måste ta sig igenom och jag kan bara stå brevid och inget inget göra. Jag kan bara ana hur jävligt det förmodligen är.

Jag känner mig så otroligt maktlös, kan bara försöka ge dem några få ord om att jag tänker på dem. Jag kan inte ge någon tröst och det är oerhört frustrerande.

När vänner drabbas gör det ont i mig också

Önskar jag kunde göra nåt.

Jag tänker på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback