trött

Jösses vad trött jag är. I 4 dagar har jag varit som en zombie, undrar om det är nåt fel? Vill inte riktigt erkänna att resan tog musten ur mig.
Har i allafall haft en fantastisk resa. Vill bara säga till de som intbesökt Rio de Janeiro...  -Gör det!!!
Vilken stad!!
Och inte blir man ju mätt på att resa direkt när man kommer hem till kylan och sitt arbete.... Sin kontorsstol, sin dator vid sitt skrivbord, på sitt kontor, på samma adress, samma cykelväg till jobbet, samma människor, samma arbetsuppgifter, samma tid exakt för fika osv osv.
Alltid samma samma
Enda skillnaden är att jag nu är solbränd. -Atttid nåt att glädjas åt ;)

Har slumrat framför nåt Nanny-program ikväll.... Helvete vilka ungar det finns! Jag ber till högre makt att när jag någon gång skaffar barn att de blir snälla o rara små änglar..... (förmodligen mycket troligt)

Imorgon bär det iväg till Malmö, pust o stånk o stön... bit ihop bit ihop

good night America wherever you are...

Jack Killian...var dök han upp ifrån nu då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback