Mycket prylar nu

Ja jag vet, det är mycket prylar på bloggen nu.
När man fyllt jämnt och det dessutom varit jul så blir det en del.
Det får en ju att verka rätt materialistisk kanske så jag får väl också göra ett inlägg om att ge bort "ingenting" som det sägs i reklamen.
Ibland alla presenter som vi fått har vi också fått två överlevnadspaket från Unicef, 2 st nöd-kit och 2 st matpaket till Syrien från röda korset.
Jag tackar så mycket för detta, det behövs verkligen och en suverän sak att ge bort. 
Själv gav jag tyvärr inte bort något liknande. Mitt lilla strå till stacken påbörjade jag i början på förra året och sen dess är jag månadsgivare i Unicef och ger dem 100:- i månaden. Känner ofta att jag borde göra mer men jag har iallafall gjort något.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback