Tradera

Håller för fullt på att rensa barnkläder. Har gjort varsin låda till tjejerna där jag stoppat ner kläder som ska sparas tillsammans med lite leksaker, pekböcker och bebisfiltar.
Så har jag sålt en del kläder och skor. För er som ska sälja, jag bara säger -sälj på Tradera!!!!
Inte vanliga bebisbodys utan märke då gör det får man inget för men allt som har ett märke eller är från nån poppis serie.
Jag är helt förundrad över vad folk betalar!?!?
Min största vinst har jag nog gjort på ett par skor dom jag själv köpt på en loppis för 50:-, sen har båda barnen använt fem och nu sålde jag dem för 240:-!!! Haha!
Kavatskor går som smör. Har sålt tre par och fått jättebra betalt.
Sålde oxå en skaloverall, fick 330kr för den, kan inte tänka mig stt den kostade så mycket mer än så ny...
De pengarna hade jag ju aldrig fått om jag stått på loppis.
Ska bli intressant och se hur mycket jag får in allt som allt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt! får bli en tradera"drive" till hösten nu då!

2016-09-06 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback