Ordets makt

När kollegorna var här så var det flera som påpekade att vårt kök är så fint.
När jag berättade att det är över 40år gammalt blev de ännu mer impade :)
Två st började öppna och kolla in luckor för att se om det var faner eller massiva luckor och hade lång utredning om detta. Haha! Det är verkligen olika vad man tittar på, dessa väldigt inredningsmedvetna människorna gick igång på gamla teakluckor. Fick också kommentarer på makens rostfria socklar på lill-toan, flera av våra lampor och så ena tavelväggen. "Vilken fin komposition av tavlor"
Den tavelväggen har jag själv funderat ett tag på att göra något åt men en liten kommentar fick mig att tänka att den kanske inte är så dum ändå :)
Ordets makt alltså... Vad påverkbar man är...
Nåja, trevligt iallafall att få lite kommentarer, jag gillart :)



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback