Att jobba

Första veckan avklarad. Kändes både och, invant men ändå nytt, trevligt men ändå jobbigt. Ja jag vet inte...
I torsdags när sötaste storasystern säger -hejdå älskade mamma när jag skulle iväg, då vill jag bara stanna hemma :)
Men det är mysigt att bli superkramad när man kommer hem.
Igår var jag och klippte mig. Bästaste storasyster satt bredvid helt lugn hela tiden, hon var så duktig. Inga problem att ha med henne till frissan, så bra! Sen tog vi stughelg. Inväntar maken som kommer idag. Här känns arbetsliv och vardag lite extra långt bort på nåt vis. 
Å nu spelas "take this waltz" på radion. Kanske världens bästa bröllopsvals :) Snart 4 år sen nu, en av de bästa dagarna i livet!!! Härliga minnen!

Ha en fortsatt skön helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback