Fredag

Fredag, sköna fredag. Ledig dag och helg i antågande! Tummen upp!
Idag spenderade vi förmiddagen på äventyrsbadet. Lillasyster har aldrig varit där innan, lite avvaktande ett tag men sen succé! Hon hoppade från kanten och åkte rutschkana med stor förtjusning. Eftermiddagen innehöll lite shopping och nu sitter jag i soffan medans barnen sover och maken fixar i köket, inga fel :)

Imorgon har storasyster blivit bjuden på sitt första kalas. Kul! Present inhandlad och förväntan stor.

I övrigt väntar jag på svar på vår festinbjudan, funderar på om jag klarar av att klä om ett par fåtöljer, planerar inläggning av plastmatta i lekstugan, undrar om jag hinner med loppis imorgon och funderar på att hjälpa mannen i köket med maten.

Ha en skön helg alla! 




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback