May the chaos be with you

Jösses vad jag städar och plockar nuförtiden. Ständigt känns det som. Jag är absolut inte petnoga men så snart jag slappar till mig lite en dag så är kaoset fullbordat :) 
Lite skit i hörnen har ju ingen dött av -nä men det blir inte bara lite skit i hörnen, det blir kanonsmutsigt  och rörigt direkt. En måltid så finns en halv portion utspridd på bordet och golvet. Lillsyrran är en riktig matspridare :)
Och saker... 4 pers som sprider grejer... Hej å hå!! Plocka på!
Men som sagt ett hem är inget museum! :)
Från Isabelle mcallisters bok "rum för kidsen"

.





Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet! Jag blir galen ibland på alla grejer!!! Ibland försöker jag plocka så det iaf ska vara fint en liten liten stund. Men det dröjer inte länge innan det ser ut som det aldrig funnits någon ordning. Gillar inte röra! Men försöker gilla läget ;) Och matrester överallt ;D

2014-05-30 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback