Om träning

Vad störigt det är... Nu hade jag precis fått lite snurr på joggandet igen och då blir jag förkyld! Igen!  Fattar inte varför jag åker på så mycket förkylningar, ingen annan här hemma har minsta snordroppe och jag kan inte andas! Morr!!!
Det blir ju så illa med träningen, vill inte springa förkyld. Har kört en ny runda några gånger nu. Har använt mig av runkeeper och det är ju lite tudelat det där. Visst man får ju en sporre att springa snabbare men man blir ju oxå väldigt medveten om hur sakta man springer. Och jag springer SAKTA :) pu! Har alltid haft svårt att få upp tempot, jag gnölar på i mitt lufstempo och så fort jag ökar farten lite blir det så mycket jobbigare direkt.
På jobbet ska det nu tränas löpning. Mellan 31mars och 4 maj ska det köras löpning via webben med Malin Everlöv. Alla kan vara med oavsett om man är nybörjare eller vältränad. Priser kommer lottas ut bland dem som följer sitt träningsprogram bäst.
Jag tänker hänga på!
Hoppas verkligen förkylningen ger sig av snart så jag kan komma igång.
Väntar på inloggningsuppgifter nu så man kan få se träningsprogrammen.
Hoppas det kommer ge nåt!




.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback