En tisdag i huset på hörnet

Upp vid 06, jättepigg lillasyster
Lillasyster bajsar
Äta gröt
Upp med storasyrran, göra frukost, klä på.
Iväg till dagis.
Hem igen.
Söva lillsyrran.
Dammsuga, torka golv.
Just ja, jag ska ha frukost oxå, äta lite.
Lillasyster vaknar, mera mat.
Ska precis gå ut... Lillasyster bajsar.
Byta, på med ytterkläder, iväg.
Väga, mäta på bvc.
Hem igen, av med overall i 15 min, koka pasta.
Hämta storasyster på dagis.
Hem igen och liten middagslur. Lunch för mig.
Väcka upp, klä på systrar och iväg igen. 
Till vårdcentralen, remiss för mig
Hem igen
Nu mellis och sen leker vi!
14.45
Välkommen till familjen W!

:)

.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt det låter. Det är annat det än betalningsplaner, tidplaner, uppdragsplaner osv. :) Mer på riktigt liksom...

Svar: Hihi olika verkligheter men båda på riktigt :)
guldmulten

2014-03-18 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback