Virrigheten

Nu har det väl gått för långt :) Jag är så himla tankspridd och virrig.
För ett tag sedan tappade jag bort mina nycklar, det tog ett par veckor innan maken hittade dem i gräsmattan....
I lördags förlade jag vår extranyckel och den har inte kommit fram ännu. Plånboken lades på ett bra ställe igår och idag tog det hela dagen att hitta den igen.
I förmiddags sådde jag lite gräs och vattnade det hela med slangen. 5 timmar senare när vi är i källaren undrar storasyster vad det är som låter från garaget. Jaha! Då har jag när jag stängde av vattnet tidigare, inte stängt av utan satt på full sprut. Nu var garagegolvet fyllt av vatten och det skvalade rejält i avloppet. 5 timmars fullt ös på vattnet!
Det går bra nu!




.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback