Bo på landet

Ibland och oftast såhär på sommaren får jag för mig att man skulle bo på landet. Lite idylliskt med lekande barn i trädgården, inga bilar i närheten och inga grannar bredvid.
Men... Det kommer alltid massa men... :) Häromdagen tex när klockan var 11.35 (hämtar storasyster 12 på dagis) fick jag för mig att jag måste gå och handla tvättmedel. Hinner nog tänkte jag även fast affären ligger åt andra hållet mot dagis. Nåja, i med lillasystern i vagnen och iväg. Jag gick rätt snabbt, handlade fort och knallade sen till dagis. Kollade klockan när jag var framme. 11.55 :) Jag blev tom lite tidig :)
Det där hade inte gått om vi bott på landet tänkte jag när jag satte på en tvätt efter att vi kommit hem och barnen sov.
Jag gillar att ha nära till allt, så är det! :)

.

Kommentarer
Postat av: caperucita

På landet är det nära till allt :)) Skog, gräs och ängar. En räv på kökstrappen och rådjur på tomten. Bönder och företagare i byn. I källaren finns ett stort förråd av tvättmedel ;) Välkommen ut en solig dag! Kramkram

Svar: Japp!! Tack! Gästar på landet gör jag gärna!! :)
guldmulten

2014-06-30 @ 09:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback