Om kärlek

Innan vi fick våra underbara tjejer hörde man ju alltid att kärleken till ens barn är så otroligt stor. Jovisst tänkte man, klart den är! Men även fast man trodde att man förstod så hade man ju inte en aaaaning. Hur man kan älska så mycket, så starkt och så blint är lite ofattbart.
Och jag, liksom alla andra föräldrar, frågar mig hur det är möjligt att vi fick de mest fantastiska barnen i världen!?!

Och hur man än ser ut, hur många kilo för mycket man än väger, hur ledsen man är, hur lite man än tränar, hur trött man än är, hur dålig dag man än har haft och hur kass man ibland känner sig så finns de alltid där. De där systrarnas små armar som sträcks upp emot en och som klamrar sig fast. De finns där jämt och bryr sig inte ett dugg om vad jag presterat eller inte. De ler mot mig, jag ler tillbaka, tar dem i min famn och så struntar vi i allt annat!
Kärlek!





.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback