Virkad räv

Virkade en liten förvaringskorg i form av ett rävhuvuf. Fick ett mail med mönstret från S och var tvungen att prova. Tack tack! Som vanligt är jag lite för snabb och läser inte så noga innan jag kör igång. Detta mönster var dessutom på engelska och då läser jag nog ännu sämre :) Insåg försent att det stod att man skulle virka med dubbelt garn. Detta hade ju gjort att den blivit mycket större såklart, min blev ju rätt liten :) Vet inte riktigt vad jag ska ha i den för det går inte i speciellt mycket men lite söt blev den iallafall...



.

Kommentarer
Postat av: Sara K

Hi hi, den blev söt! Nappar kanske?

2014-01-20 @ 09:31:40
Postat av: Anonym

Superfin! Finns det möjlighet att du delar med dig av mönstret? Har börjat virka till min dotter :)
MVH Denise

[email protected]

Svar: Jag minns tyvärr inte var mönstret kommer ifrån, tror jag hittade det på nätet någonstans.... Annars hade jag delat med mig såklart :)
guldmulten

2016-10-19 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback