Virkad flamingo

Jag virkade en flamingo eller snarare en flamsingo som den heter i mönstret.
Tanken var art K skulle få den i julklapp men dagen innan julafton var den spårlöst försvunnen... Vilken klant man är...
K fick sååå många julklappar ändå och saknade inget på julafton men irriterande var det.
Den kom fram iallafall till sist och då här blev den:




Det roliga är att den kan stå. Myycket vingligt och lite kissenödigt men det går :)
Mönstret är Mia Bengtssons såklart!

Och ja vi har julgranen kvar. Den barrar något okristligt men jag vill verkligen inte häva ut den. Lätt vår finaste gran nånsin. Hoppas vi kan ha den till P:s födelsedag tjugondaknut.


.

Kommentarer
Postat av: Caperucita

Det var det sötaste flamsingo jag sett! Hur fin som helst. Klart granen ska vara kvar tills tjugondag knut. Något annat går inte för sig ;)

Svar: Tack!!
Ja jag försöker hålla ut med granen. Man får verkligen inte peta på den :)
guldmulten

2014-01-07 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback