Gott Nytt År!

2 januari 2014!!
Bloggvärlden svämmas över av årskrönikor just nu. Jag tänkte inte göra någon sådan. Tänkte bara konstatera att 2013 var ett bra år!
Störst var såklart att vi fick vårt andra barn, vår fina fina S! Hon kom som en raket och flyttade direkt in i hjärtat. Älskade lilla barn, hon skrämde slag på oss redan första timmen hemma när hon slutade andas och blev helt blå.
Och K blev storasyster, världens stoltaste och bästa storasyster.
Vår familj blev på nåt vis komplett, en storasyster och en lillasyster, två fantastiska individer som jag älskar över allt! Jag är så oerhört tacksam över att vi fått dessa två underbara tjejer!
Nu ser jag fram emot att få vara med dem och följa deras utveckling under 2014!

Ett riktigt gott nytt år önskar jag er alla!!

Nyårsaftonens mumsiga förrätt!


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback