Frukt och förkylning

Jaha då blev det penicillin igen.
Otroligt ihärdig förkylning har nu gått över till bihåleinflammation. Pju! Har varit seg i huvudet länge nu, trött, vrålsnorig, hostig och senaste dagarna huvudvärk i halva huvudet och tom ner i tandköttet på det. Hualigen! Läkaren tyckte jag var svullen i halva ansiktet.
Men nu ska skiten väck! Piller piller! Gillart inte riktigt men jag måste ju bli av med det.
Det där med träning är ett minne blott, kommer visst aldrig igång, jag blir galen! Dessutom har jul och födelsedagar satt sina spår på vågen... Jag var ju nästan nere i vikt efter graviditeten men så ökade det på lite igen, typiskt. 

Tog en liten bild på en julklapp. Det är bara att erkänna att jag gillar prylar :)
Ingen har väl missat koppar- och mäsdingstrenden. Jag har hängt på litegrann. Först med våra "brickor" till soffan som maken gjort. Och så med dessa frukter i koppar som jag fick i julklapp av fadern. Fina! De är skålar som man kan ha smågrejor i. Jag gillar! :)



.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina! Gillar oxå den trenden :)

Segt med penicillin o inflammation, men blir ju bättre så du får ju tänka så.

Synd att du inte bor i Örebro el. har bil så kunde du komma på mitt pass :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback