Om barn på nätet

Jag har velat lite fram och tillbaka angående att lägga ut bilder på barnen på nätet. En del tycker att det är helt fel att göra det och andra lägger ut hur mycket som helst på sina barn. Som vanligt är jag lite mittemellan :)
Jag har ändå valt att tro på att av alla miljoner bilder som läggs ut så kommer ingen att ta våra och missbruka dem på nåt sätt.
Som ni märkt har jag slutat skriva ut deras namn, vet inte om det har någon betydelse men det kändes rätt att göra så. Lägger inte ut så jättemånga barnbilder här längre, de flesta hamnar på instagram. (vet inte om det är bättre men mitt konto där är iallafall låst och vem som helst kan inte se dem)
Nåja, känner inte att jag kan oroa mig för allting så jag väljer att tro att ingen gör nåt dumt med bliderna som finns på nätet på mina barn.
Man vill ju liksom visa upp det allra bästa och finaste man har. Svårt att låta bli :) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback