Lillasyster

Så har älskade S blivit 9 månader för några dagar sen. Ja jag vet, jag har sagt det förut, men hur fort går tiden egentligen!!!?? Detta innebär alltså att jag varit hemma från jobbet i över 10 mån?? Jesses!!
Hennes favvogrej just nu är att vinka och att skaka på huvudet när man säger nää :) Minns det så väl från storasyster. Så hasar hon runt på rumpan snabbt som attan, kryper bara om hon måste, på mattor och så. Resa sig upp är också poppis, och gå med jättekliv när man håller henne. Också det exakt likadant som syrran gjorde :) Hon gillar att ge och ta emot saker och ibland känns det som om hon försöker säga tack tack.  Det är väääldigt  nära att ett "titta" kommer oxå. Några klockrena har hon fått till :)
De är så väldigt lika på vissa sätt, kul att se. Däremot tror jag att vi kommer få sätta på barnspärrar denna gång på skåp och lådor. Vi har ju aldrig behövt det med K, hon var aldrig sådär galet klåfingrig. Lillasyster gissar jag blir det :) 
Två underbara systrar!!

Två systrar och två kånken :) De är så fina att de såklart måste få varsin krok och hänga framme jämt!


.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är helt galet hur fort det går!

2014-02-25 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback