Tradera o Villervalla

Ja jag har sagt det innan men Tradera är verkligen toppen! 
Vinter i antågande och dags för vinterkläder till stortjejen som såklart växt ur förra vinterns kläder. 
Idag fick jag hem vinterjacka och byxor från villervalla. En mössa var oxå med. Jättefina, ser knappt använda ut. Nya hällor under fötterna låg med oxå. Jag fick alltihop för 77kr!!
Ja o lite frakt på det men det är det ju även om du beställer nån annanstans eller så är det bensinpengar im man åker o handlar så det går på ert ut tycker jag. Smidigt att få det i brevlådan oxå!
Helnöjd!
Nu väntar jag på några fynd till som ska anlända :)




.

Kommentarer
Postat av: Sara K

Toppen!

2013-09-25 @ 21:43:19
Postat av: Malin

Man kanske måste börja hänga på Tradera :) Låter ju toppen. Det ser ju jättefint ut!

Svar: Japp det måste du! :) man måste hålla koll en del innan man fyndar, mycket blir alldeles för dyrt tycker jag... Men jag har gjort en hel del klipp!
guldmulten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback