Politik

Ja nu är det dags igen. Dags för debatterna att dra igång inför kommande val. Jag är redan lite arg:)
Såg ni partiledardebatten på tv för ett tag sedan?? Men är det vuxna människor som står där? Nu var det ju mer lekstuga än någonsin!!
Att de inte skäms, bara tala om vad de andra gör för fel samt att hela tiden försöka slingra sig ur alla direkta frågor. Och så tjatar de om exakt samma saker hela tiden.
Jag skäms! Och jag blir arg!
Just nu tycker jag oxå det är för mesigt! från alla håll. Är egentligen bara ett par partier som faktiskt har idéer och förslag som sticker ut från de andras. Tyvärr är ju ett av dem sd.
Jaja jag kommer vara irriterad många många gånger nu fram till valet...
Haha nu har jag fått vräka ur mig lite :)

Ha en fin dag!

.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja dom är ju på dagisnivå nästan hela bunten! Blir så arg och trött att jag inte orkar kolla på någon mer politisk debatt. Skämmas ska dom tycker jag! Vill ha en ordentlig debatt men det får man väl vänta sig grön på. Dumt!!!

Maria K

2013-10-14 @ 14:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback