Det där med vagn

Jag är väldigt nöjd med vår dubbelvagn, har varit ovärderlig hittills. Den är smidig och lättkörd trots att den är stor, den är lättare att styra än enkelvagnen tom.
Men så kommer jag till ett stort men som inte jag tänkte på när vi köpte den. Sittdelarna är endast framåtvända. Hmm S kommer snart ha växt ur liggkorgen och behöver sitta men då måste hon alltså sitta framåtvänd. Så små barn ska ju inte sitta framåtvända eftersom det blir för mycket intryck. 
Störigt att jag inte tänkte på det innan.... Vet inte riktigt hur vi ska göra nu...
 
Förresten såg jag 4 mammor häromdagen som var ute och gick med sina vagnar.. 4 svarta vagnar och 4 mammor med 4 svarta jackor... Gud vad trist det såg ut, såg ut som de var på väg på begravning.
 
Jaja här kommer storasyster i full färd med att hoppa i vattenpölar :)


 
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte lätt o tänka på allt :(

Trist med svart, glad att köpte en vagn med färg.
Klara är väldigt färggrann o fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback