Bumling min bumling

Har i så många år velat ha en gul bumling. Det verkar inte finnas jättemånga eftersom det inte är så ofta de kommer ut till försäljning och när de säljs brukar de bli rätt dyra.
Så för några veckor sen får jag ett mms av Sara om en annons i tidningen där de sålde just en gul bumling. Själv hade jag inte hunnit ta in tidningen än fast klockan var 8.30. Ringde direkt med tron om att den redan var såld, men nää den var kvar. Jag sa direkt på telefon att jag köper den och de var snälla att hålla sen hela dagen tills P slutade jobbet och kunde åka förbi och hämta den. De sa att det var många som ringt efter mig sen.
Vilken flax!!!!
Jag är svinnöjd och blir direkt sugen på en till :)) kanske mässing...kanske röd... Eller gärna en golvlampa!




.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så snygg!!

2013-10-11 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback