Adventskalender

Jag har funderat ett tag på det därmed adventskalender, alltså den sorten med paket som alla föräldrar verkar göra till sina barn nu för tiden. Visst är det trevligt med paket men vad lägger man i? Jag har inte kunnat komma på så många små presenter som kunde vara passande till K Är ju ingen ide att köpa massa billigt "skräp" som bara kommer ligga överallt och det måste ju vara billigt om man ska köpa 24 paket.
Så tipsade SK mig om bästaste kalendern!! En kalender som finns färdig att köpa med en pixibok i varje lucka!! Helt perfekt ju! Böcker lan man ju inte ha gör mycket av.
Jag beställde en på en gång så de inte tar slut. Så bra, smidigt och snabbt fixat!!
Tack snälla SK för tipset!!
 

Dessutom var den billig 159:-
Som hittat! Kostar mer att köpa böcker löst ju. Finns på adlibris för den som vill köpa
Tips tips!!!! :)
.

Kommentarer
Postat av: Fru Svahn

Vilket bra tips! Får nog bli sån här med. Sett finfin kalender med muminfigurer också och då tänker man ju på er :)

Svar: Nää finns det Mumin!?! Å en sån vill jag ju oxå ha... Kan man ha 2 kanske? :)
guldmulten

2013-10-29 @ 21:08:10
Postat av: Malin

Perfekt! Jag väntar nog några år ;)

Svar: Ett par bara :)
guldmulten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback