Mitten på sommaren?

Midsommarafton idag och än skiner solen! Befarar dock att den kommer att försvinna, det spås regn...
Skulle det vara mitten på sommaren nu? Hualigen :)
Jag har en förmåga att stressa upp mig över saker och jag kan redan känna semesterstressen glida in. Inte stress över vad vi ska göra utan en stress över att den snart tar slut... Det är idiotiskt jag vet men jag kan inte rå för det, den går så himla snabbt den där tiden.
Ibland hinner jag verkligen inte med...
I slutet på semestern är det ofta så att det finns ett antal saker dom inte blivit av, man har grillat för lite, träffat för lite vänner och inte gjort det man tänkt.
Kanske ska göra en bättre plan iår :)

Nåja idag blir det sill, dans kring midsommarstång och grill så håller vi tummarna för vädret.
Ha en härlig dag alla!


.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Satt och funderade över det där med midsommar... Borde ju vara i mitten av sommaren men det känns ju ändå som att det är startskottet på sommaren. Eller hur?!

Svar: Håller helt med!
guldmulten

2013-06-24 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback