Våren tack!

Nu väntar jag på vår... Gillar egentligen vintern men nu tycker jag det räcker:)
Längtar efter att få slippa den enorma vinterjackan och slippa gå och vagga på is och snö och vara nervig för att halka.
Magen känns som om den väger 50 kg nu :) och jag har blivit väldigt stillasittande, magen vill inte alls att jag ska gå mer än korta korta sträckor. Den säger ifrån väldigt fort nu genom att bli stenhård så det är bara att stanna.
Klara frågade innan om bebisen ska komma ut :) lite svårt med tidsbegrepp bara när jag säger att den kommer inte än utan om ett tag...

Nä fram för tulpaner, plusgrader, sol och att tiden rusar på några veckor nu :)


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är oxå innerligt trött på vintern

2013-02-24 @ 12:16:00
Postat av: Sara

3 månader räcker väl.

2013-02-24 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback