Kämpa på 1 o 2

Hur mycket sjuka ska vi behöva vara?

Det började med att P blev magsjuk för ett tag sen, då var jag sååå glad att jag klarade mig.
Sen blev jag förkyld... 1 2 3 veckor typ och till sist övergick det till bihåleinflammation. Penicillin till mig, hej å hå.
Samtidigt fick Klara jättehög feber flera dagar och det visade sig att det var örononflamnation. Penicillin till Klara hej å hå och mer vab-dagar
Så kom en ny förkylning till Klara och mig och i söndags kom nästa dust.
PW fick feber och huvudvärk och jag fick den vidriga magsjukan. Även Klara fick en mild sväng magsjuka.
Tar det aldrig slut?
Har aldrig varit så här sjuk innan.
Så jag känner mig rätt ur slag nu faktiskt. Att samtidigt vara förkyld, ha magsjuka och så lite graviditetskrämpor och sova dåligt... Pju!!

Nä nu måste vi bli friska!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter tufft, hoppas ni får bli friska snart.

2013-02-19 @ 19:46:53
Postat av: Malin

Lider med dig. Det är verkligen inte alls kul att vara sjuk, speciellt inte hela tiden och flera åkommor samtidigt. Nu får det snart vara nog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback