När hjärtat växer


Innan S föddes var det en sak som var väldigt svår att kunna tänka sig. När man har en liten underbar Klara som man älskar över allt annat och hjärtat är överfyllt av henne, hur är det då möjligt att jag kommer att älska en till liten människa lika mycket? En underlig fundering som innan är jättesvår att förstå.

 

Så kommer en fantastisk liten S till oss. Finaste finaste S. En liten nyfödd lillasyster som såklart direkt knackar på och öppnar dörren till hjärtat. Hon klampar rakt in, och det hjärta som jag trodde var överfullt, väver och blir större och Stella tar sin självklara plats därinne.

 

Vi har nu 2 underbara små systrar. Syskon...vad fantastiskt det är ändå. När K säger "jag tycker om dig" till S eller kallar henne för "min goa älskling" då kan man nästan fälla en liten tår av lycka.

  

                            
                             Finaste goaste barn, ni är mitt allt!!
 
 
 
 
 
.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så otroligt söt bild på fina barnen! Och vad stor hon blivit goa Stella :)

2013-08-15 @ 12:11:24
Postat av: Anonym

Hmm, varför står det anonym när jag skrev mitt namn?
I vilket fall, det var jag som skrev förra meddelandet :)

Kram Maria

2013-08-15 @ 12:13:04
Postat av: Malin

Fint inlägg och fina barn!! Härligt med syskonkärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback