pigga upp lite...


Expedithyllan i K:s rum har förlängts lite.
Det behövs ständigt mer förvaringsmöjligheter för att  man ska kunna få undan alla leksaker och legobitar så att mor o båf fick en del över i flytten var perfekt!
Gäller att få sakerna att ligga i lådorna också :) Klara är ganska bra på att städa ändå tycker jag. Vi försöker iallafall få henne att hjälpa till och ofta går det.
Hyllan funkar bra med sina lådor och K kan dra ut och in dem själv. Gissar att expedit måste vara Sveriges vanligaste barnförvaringsmöbel :)
Lådorna har jag piggat upp lite med tyg. Vad enkelt det är och vilken skillnad det blir! Lite gult med moln och lite rött med prickar gjorde susen. Supersnabbt och enkelt gör man det med strykband, inte en söm, bara klippa och stryka. Det går på nolltid och sånt gillar jag :)
Så skulle jag sätta på tyg på en till och då tog strykbandet slut så nu har inget mer hänt på ett par veckor :))
Så här ser det ut nu iallafall :
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad fint och smart med tygbitar så där utanför lådorna. Blir ju mycket mer personligare. Har också Expedit i alla barnens rum och de rymmer mycket.

Var gärna med och tävla om en sångpåse från Oskar och Ellen. Tävlingen hittar du här: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback