ps pendel


Har länge gillat ikeas ps pendel.
Var inne på ikea häromdagen för att köpa lite småsaker och så stod den där i fyndet och ropade på mig :)
Kunde inte bestämma mig, har ju inte ett nickel egentligen... men så har jag pengar kvar av födelsedagspengarna jag fick av pappa och jag hade ju tänkt köpa nåt ordentlige för dem och inte låta dem gå in i den allmänna misären :)
Kunde ändå inte riktigt bestämma mig.
Men några dagar senare kom maken hem med den! :)


Är ännu inte helt klar över vad som ska stå i den, nu står det böcker i och nedersta hyllan är ingen ide att ställa nåt på eftersom lilltjejen nu kryper o hasar sig runt :)




.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill oxå ha en!!

Har dock ingenstans att göra av den...

De är superfina :-)

2012-03-14 @ 11:01:10
Postat av: Lina

Ja den är väldigt väldigt fin! Var har ni den? lägg upp en bild! :-)

2012-03-15 @ 08:36:30
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Den där klockan är superfin!! Skulle jag oxå gärna vilja ha! :)

Sv: Vi har svart heltäckningsmatta i trappan. Vi hade så hårt golv i hallen och småbarn, så ville inte ha nån hal trappa där man kunde halka och slå sig.

Kram Sofia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback