Jag och J. Thåström


Så skulle vi då gå på konsert jag och S
Biljetterna bokade och hämtade sen läänge.
Ungdomshjälte Thåström, vuxenhjälte Thåström, alltid hjälte Thåström!!

Lördagkvällen kommen, hoppar ur duschen och ska lägga fram biljetten.... biljetten?... BILJETTEN???
Var i hela världen är biljetten????!?!?!?!?!!!
Där den legat i månader finns den inte!
Leta leta leta leta.... panik.... leta leta leta leta.... vansinnig!!
Nä den finns inte....
Vad göra??
Det blir ingen konsert?!?!
Ringa ringa.... ingen på ticnet eller arenan finns att få tag på...

Ringa ringa lite till, tog en chansning och som genom ett trollslag så löste sig alltihop. Helt plötsligt så står jag på gästlistan!!
Tack tack tack,   Tjiho!!!!
Finfint med kontakter bland :)
Jag säger till vakten när jag kommer fram att jag står på gästlistan, välkommen säger han och jag knallar in :) Min första gästlisteplacering hihi
SKÖÖÖÖNT!!
Konserten var toppen och jag hade inte velat missa den!!



.

Kommentarer
Postat av: write my paper

You should try to visit this concert anyway cause you like it so much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback